"Peace is, I think,

of human compassion"

Dalai Lama

Projecten

Stichting Tibetfonds ondersteunt vanaf 2013 diverse projecten in Tibetan Children Villages (TCV's) in India. In deze kinderdorpen wonen de kinderen en krijgen ze een opleiding. Ook staat het leven volgens de Tibitaanse cultuur en normen en waarden centraal.

Vanaf 2017 ondersteunt Stichting Tibetfonds eveneens de Jhamtsegatsal childrens community. De aanleiding vormde de film 'Tashi en de Monnik', waaruit bleek hoezeer dit project na aan het hart ligt van de missie van Stichting Tibetfonds en iedereen die zich hieraan heeft verbonden.

Deze gemeenschap wordt geleid door de monnik Lobsang en biedt in een onherbergzaam en arm deel van India onderdak, scholing en liefde aan kinderen die dit hard nodig hebben. Nederlandse donoren die speciaal aan dit project willen doneren, kunnen dit via Stichting Tibetfonds doen. We hebben hier afspraken over gemaakt met Jhamtsegatsal International in de Verenigde Staten.

Klik hieronder voor meer informatie over de kinderdorpen of de gesponsorde projecten.

> Lees hier meer over de kinderdorpen (TCV's)

> Lees hier meer over onze gesponsorde Projecten in de TCV's

> Lees hier meer over de gesponsorde projecten in Jhamtsegatsal childrens community