Projecten in Jhamtsegatsal childrens community

Vanaf 2017 ondersteunt stichting Tibetfonds ook in Jhamtsegatsal childrens community projecten. In 2017 betekent dit concreet dat er € 10.000 beschikbaar wordt gesteld om projecten aldaar te ondersteunen. Dit bedrag staat los van de donaties die Nederlandse donateurs die deze gemeenschap willen ondersteunen bijeen brengen. Zij kunnen via stichting Tibetfonds deze gemeenschap ondersteunen.

In de Verenigde Staten bevindt zich Jhamtsegatsal International. De donaties van stichting Tibetfonds zullen via deze organisatie naar de gemeenschap verlopen. Het overmaken van geld naar deze gemeenschap is namelijk geen sinecure en daarom maken we graag gebruik van de kennis en ervaring van Jhamtsegatsal International.

Voor de keuze in projecten werken we ook nauw samen met Jhamtsegatsal International. Zodra er een projectkeuze is gemaakt, zal hiervan verslag worden gedaan.

Als u vragen heeft over Jhamtsegatsal childerens community of de projecten, stel deze dan gerust via het contactformulier.

Meer informatie is ook te vinden op: http://jhamtsegatsal.org