"Zonder innerlijke

is wereldvrede

onmogelijk"

Dalai Lama

U kunt de foto's van deze website bestellen!

De bannerfoto's van deze website zijn gemaakt door fotografe Lieske Meima, tijdens een reis in Buthan. Er zijn veel overeenkomsten  tussen het Tibetaans en Buthaans boeddhisme, zowel in rituelen als in het uiterlijk van tempels, stupa’s, gebedsvlaggetjes en kleding van monniken.

Het Tibetfonds biedt in samenwerking met Lieske Meima de mogelijkheid om een prachtige selectie van deze foto's te bestellen. U steunt met het bestellen van deze foto's  ook het Tibetfonds. .

De foto’s zijn te bestellen als print op dibond; dit is een dunne harde plaat van aluminium met rubber waarop een papier- of folielaagje met een fotoprint wordt verlijmd (zie voorbeeld-foto). Dit klinkt heel technisch, maar het resultaat is werkelijk prachtig!  U hoeft uw foto niet meer in te lijsten en kan met bijgeleverde ophangsysteem mooi opgehangen worden.

De foto’s worden verkocht in een beperkte oplage (25) met certificaat. Een deel van de opbrengst gaat naar het Tibet-fonds.

Maten en prijzen:

30 x 45 cm          €    85    waarvan € 20 naar het fonds
46 x 60 cm          €  105    waarvan € 25 naar het fonds
50 x 75 cm          €  125    waarvan € 30 naar het fonds
60 x 90 cm          €  175    waarvan € 40 naar het fonds

U kunt de foto’s bestellen via info@stichtingtibetfonds.nl onder vermelding van het nummer van de foto ('s), gewenste formaat, aantal en uiteraard ook even uw naam en contactgegevens.